PowerPivot - додаток для розширення можливостей Зведених таблиць

Ті хто часто в роботі користуються Зведеними таблицями, вже змогли оцінити на скільки потужним інструментом вони являються. Проте, нажаль, зведені таблиці не можуть робити звіти з різних джерел даних, будь-то бази даних чи файли. Також, коли ми оперуємо великими об'ємами даних, наші звичайні комп'ютери починають не справлятися з обробкою цих даних, і починають "гальмувати" або взагалі зависають. Це стосується таблиць, які мають більше ніж 300 тис. рядків. Отже, щоб вирішити всі ці проблеми, корпорація Microsoft розробила безкоштовний додаток до Excel, який розширює можливості звичайних Зведених таблиць.

Отож, представляємо вам надбудову для MS Excel, яка дозволить створювати супертаблиці - PowerPivot.

Так що таке PowerPivot?

PowerPivot - це додаткова надбудова для Excel, яка розширює функціонал Зведених таблиць (PivotTables). Використовується лише для Office 2010. В новій версії Office 2013 PowerPivot вже є невід'ємним елементом Excel.

Як встановити PowerPivot?

Перед встановленням PowerPivot, вам необхідно (для Windows XP):

  • деінсталювати MS Office 2010
  • встановити SP3 для Windows XP
  • встановити .NET Framework 4.0 та Visual Studio 2010 Tools for Office Runtime
  • встановити повністю MS Office 2010 (зі всіма програмами та спільними засобами)
  • встановити PowerPivot
  • Після встановлення PowerPivot в Excel з'являється додаткова вкладка:

    Натиснувши PowerPivot Window відкриється окреме вікно, в яке можна закачувати дані з різних джерел.

    Після закачування даних з різних файлів Excel у вкладку PowerPivot Window, ви зможете працювати з ними, які і на звичайному аркуші Excel, тобто добавляти колонки, робити обчислення, використовуючи формули. Також, з'являється унікальна як для Excel'я можливість, робити зв'язки між завантаженими таблицями як в Access. Використовуючи таблиці зі зв'язками, ми можемо робити Зведену таблицю, яка буде брати дані з різних таблиць, без попереднього їх ручного поєднання, без багаторазового використання VLOOKUP (ВПР), просто та швидко.

    Натиснувши на зображення Зведеної таблиці , ми отримуємо можливість почати її формувати згідно наших потреб. Таким чином, ми матимемо ось такий макет таблиці з доступними усіма даними, які ми попередньо підготували та завантажили:

    Також, як ми бачимо, в Зведеній таблиці з'являються нові додаткові поля, які називаються Візуальними фільтрами (Slicers).

    Ще однією важливою особливістю розширених Зведених таблиць являється прискорена обробка великих таблиць (фільтрування, сортування тощо), які займають більше 1 млн. рядків, що в стандартному Excel являється майже неможливим.

    Пропонуємо також переглянути відео, щодо інструментів самостійного аналізу даних в PowerPivot:

    Статті по темі:

  • Формули DAX для PowerPivot