ВГОРУ

Сортувати аркуші

Sheet > Sort sheets

Якщо у вас багато аркушів у робочій книзі, іноді легше розмістити їх в алфавітному порядку. Однак сам Excel не має вбудованої опції для сортування аркушів. Це можна зробити, лише перетягнувши та впорядкувавши аркуші вручну. Але це може зайняти багато часу, і це також нецікаво.

На щастя, у нас є для цього інструмент. За допомогою цієї утиліти ви можете сортувати аркуші у своїй робочій книзі.

Ви можете сортувати аркуші як за зростанням, так і за спаданням.


Знімок екрану

До сортування:

Sheet > Sort sheets

Після сортування:

Sheet > Sort sheets

Запуск цього інструменту

Натисніть YLC Utilities > Sheet > Sort sheets :

Аркуш › Сортувати аркуші

Чи впізнаєте ви якусь із цих ситуацій?

Швидке рішення

Просто скористайтеся наступним інструментом у меню Excel:

YLC Utilities » Sheet » Sort sheets

Це швидше рішення, ніж перетягування вкладок аркушів вручну.

Скільки часу це заощадить?

Використовуючи цей інструмент, ви гарантовано заощадите час і зусилля. Однак фактична економія часу залежить від того, наскільки часто ви використовуєте Excel, обсягу даних, з якими ви працюєте, і того, як часто ви використовуєте цей інструмент.

Завантажити розширення

Ви можете скористатись утилітою Sort sheets встановивши розширення YLC Utilities.

Після цього, дана функція буде доступна у всіх файлах, які будуть відкриті в Excel.


Додаткові ключові слова для цього інструменту:
робочі аркуші, діаграми, вкладка, вкладки, зміна порядку, групування аркушів, сортування вкладок, алфавітний порядок