TOP

Зробити список робочих аркушів

Sheet > Make list of worksheets

Ця утиліта в Excel дозволяє автоматично створювати список усіх робочих аркушів у книзі. Вона формує перелік аркушів, який може бути використаний як індекс для швидкого переходу або масового перейменування закладок. Це особливо корисно для великих файлів з численними аркушами, сприяючи їхній організації та доступності.

За допомогою цього інструменту можна створити список робочих аркушів для подальшого їх перейменування за допомогою інструменту Перейменувати робочі аркуші.

Також створений список містить кольори закладок, які потім можна змінити за допомогою інструменту Змінити колір закладок.


Знімок екрану

Make list of worksheets

Запуск цього інструменту

Натисніть YLC Utilities > Sheet > Make list of worksheets :

Зробити список робочих аркушів

Скільки часу це заощадить?

Використовуючи цей інструмент, ви гарантовано заощадите час і зусилля. Однак фактична економія часу залежить від того, наскільки часто ви використовуєте Excel, обсягу даних, з якими ви працюєте, і того, як часто ви використовуєте цей інструмент.

Завантажити розширення

Ви можете скористатись утилітою Make list of worksheets встановивши розширення YLC Utilities.

Після цього, дана функція буде доступна у всіх файлах, які будуть відкриті в Excel.


Додаткові ключові слова для цього інструменту:
Список аркушів, автоматизація, організація таблиць