ВГОРУ

Випадаючий список в комірці

YouLibreCalc for Excel logo

Опис

В Excel є одна цікава особливість, а саме можливість вводити дані із заздалегідь складеного списку. Це так звані Випадаючі списки або Drop-down lists. Дану технологію часто корисно використовувати, коли ми створюємо шаблон звіту або заяви для сторонніх користувачів, і хочемо, щоб вони вибирали вже готові значення.


Отже, щоб створити Випадаючий список нам потрібно окремо прописати всі назви, які будуть в ньому зустрічатися. Потім, встати на клітинку, де ми хочемо вводити дані, вибрати в меню Дані - Перевірка даних:

У вікні, що з'явилося в закладці Параметри - Тип даних вибираємо Список, а в графі Джерело зазначаємо діапазон зі списку, який ми перед тим зробили:

Тиснемо ОК і у нас з'являється готовий випадаючий список:

Ось і все...

Статті по темі: